torstaina, tammikuuta 18, 2007

Aarteita!

Voi että, mulla on ihana mies! Tällä viikolla mä olen saanut ylläripaketteja, joissa on ollut mahtavia materiaaleja nukkisprojekteihin. Niinpä mulla on nyt useita juttuja tekeillä yhtä aikaa - takan lisäksi näperrän ikkunanpokien, sisäovien ja huonekasvien parissa :) Mies on tuonut mulle mm. kalvovärejä, helmiä, lankoja, nyörejä, savikippoja, mosaiikkipaloja, kupariastioita (ja myyjä oli vinkannut että Bodo Hennigien hinnat on nousemassa, iik) ja vielä sorvattuja pikkuosiakin, joita voi käyttää porraskaiteina tai huonekaluissa ja ties missä. Nyt mulla on niin paljon kaikkea ihanaa matskua että mä suorastaan pyörin päälläni onnesta :)

Takkaprojektia tosiaan aloittelin viime viikonloppuna. Otin kuvan materiaaleista joita siihen käytän, koska musta se oli aika hupaisan näköinen rovio roinaa. Uudenvuoden raketeista keppejä, nukkekotilistaa, pahvilaatikko, munakenno ja liimaa tietysti myös. Kas näin:




Tuossa sitten kuvaa myös takanraakileesta. Ei näytä vielä paljon miltään, mutta kyllä se siitä, kunhan taas pääsen sen kimppuun. Mutta nyt on päästävä näpräämään noita uusia aarteita, mitä kaikkea niistä saakaan..!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tuosta tulee hieno! Näkisit mun touhuamispisteen tuolla :D Järkyttävä kaaos ja joka paikka täynnä mitä ihmeellisempää "roskaa"

Anonyymi kirjoitti...

Onneksi olkoon!
Voitit blogini arpajaisissa. Pukkaa osoitetta niin saat postia :)